16. 5. 2012

Sólo pro mě.


Kuba je asi moje opravdická nefalšovaná achilovka. Nakonec na něj vždycky dojde a došlo i tentokrát.
Problém tkví v tom, že vim jakej je. Že nemá čas a i kdyby ho měl, stejně by ho nechtěl trávit se mnou. Rozhodně ne tolik, kolik bych vyžadoval a chtěl. Ale se mnou to neni složitý. Může mi naslibovat hory doly a já za nim poběžim třeba světa lán.

Po víkendu v Liberci, kdy všechno vypadalo tak krásně normálně a "skutečně", sem zase začal věřit na zázraky. Jo, on se změnil. Bude mě brát na golf a budeme jezdit na romantický dovolený.
Po pondělku ale přichází klasika. Ignorace mejch smsek, očividná amnézie z jeho strany. Samozřejmě hraná.

Tak sem se na něj vysral. Už asi po třetí. S tím, že abych nevypadal jako trapná hysterka, jsem použil klišé typu "Vůbec se na tebe nezlobim a budu čekat. Alespoň chvilku."
Asi jsem ale nelhal. Nezlobil jsem se, byl jsem zklamaný. Ale ne jím. Mnou. Jak se vlastně můžu považovat za stabilního a silného člověka, když nedokážu rozpoznat to špatné, klidně i po milionté.

Včera v noci mi přišla mmska, pochopitelně od něj - koneckonců to je celá pointa vzniku tohohle článku. Naše společná fotka z Liberce.
Ale jak sem se tak na ní koukal, už sem nechtěl aby byla společná. Viděl jsem jenom sebe, i když on tam byl a koukal do foťáku.

Tak jsem mu na to odepsal - "Hm, hezký."