17. 5. 2012

Písničky, u kterých by jsme se milovali.

Titulek jak z dámského časopisu. Uznávám.


Sex pro mě znamená dvě věci - on a ticho. To jsou dvě základní pravidla, bez kterejch "to" nemůže bejt "to", alespoň u mě. Vypínam rádio, vypínam televizi, vypínam hlavu.
Když se "to" ale vezme kolem a kolem, hudba nemusí bejt vždycky na přítěž. Nesmíme zapomenout na milovačky, jak by řekla Nela a pokud je atmosféra řekněme "nedostatečná", případně si k tomu chcete dopřát trošku Hollywood a Ameriku, je fajn vědět, po jakejch osvědčenej flácích sáhnout.
Já vybral těhle pár.

Bruce Springsteen - Streets of Philadelphia

M83 - You, Appearing

Lipo - Jsou chvíle (feat. Paulie & Kiriss)

Lucie - Srdce

Radiohead - Pyramid Song

Coldplay - Trouble

Tata Bojs - Filmařská

Magnet & Gemma Heyes - Lay Lady Lay

Určitě bych jich našel víc, ale ať přemejšlim jak přemejšlim, tohle je teď asi můj momentální "Making Love Top 8". Doteď vzpomínam na Asterovou na Frekvenci 1 a její Sexy život. Když mi bylo 13 nebo 14, měla téma "U jaký hudby jste se poprvé milovali, nebo by jste se milovat chtěli".  Docela jsem se tehdy divil.
     Vzhledem k tomu, že mě ještě nikdo neomiloval, nanejvejš tak každej omrdal, nemůžu bohužel říct, jestli by nakonec tyhle písničky fungovaly. Co ale z vlastní zkušenosti platí je, že ty nejerotičtější pecky, ze kterejch sex přímo stříká prostě nefungujou. Ani k tý bohapustý jebačce.
Ale to nevadí - stačí jenom vyměnit playlist.