13. 6. 2012

Pověz, jak jsem ti změnil život.


Kromě toho, že víkend se nezadržitelně blíží (a s ním i mé rande, ano, rande, žádná pitomá schůzka) možná by bylo načase zpřetrhat všechny nahozený lana a soustředit se na jedinou věc - hlavně zaskórovat.

Lana nepřetrhávam pokaždý. Jde o to naučit se přihlížet na důležitost nadcházející seznamovačky s někym novym. Já na to mam jednoduchej systém. Každej přece pozná, jestli je ten na druhý straně must have item, nebo spíš jednorázová užívačka, mnohdy - pravda - jednostranná.

Jedno lano zrovna přeřezávám. Ale moc mi to nejde. Doteď si neumim ani pořádně a esteticky správně ukrojit chleba a provaz? To je hodně pevnej materiál. Když je jeden konec starej 45 let, je to o to těžší.
Ve zkratce - absolutně nepodstatnej románek. Klasika - sladký zprávy na iboys, pak fotky, na kterejch vypadá neskutečně sexy. No a pak nic, protože můj momentální zájem je někde jinde.
Zkouší to na mě rafinovaně. Údajně sem mu "změnil život". Když sem mu totiž napsal, že na společný zestárnutí (pardón, ale tohle je prostě vtipný) bok po boku nějak nemam políčeno (zase lžu jako když tiskne!) rozhodl se přijmout pracovní nabídku kdesi v Kanadě.

Takže mě napadlo, kolika chlapům sem změnil život.

A nemyslím na 30 sekund během orgasmu.