10. 8. 2012

Manuál.

"Typický chlapství. Prostě všechno zapomenou. To je ten hlavní problém, podle mě. Oni se s tebou rozejdou, protože si nic nepamatujou."

Napsala mi dneska hvězdička Kaču. Musel sem jí dát za pravdu. Všem dávám za pravdu ohledně neokoukanejch mouder, co se chlapů týče. Upřímně řečeno - nelžou. Na každym je něco pravdy. 
Tyhle poslední strávený dny s Davidem před tím, než odjede zase do států, nepatřily k těm nejpříjemnějším. Ale ono to bylo vlastně dobře - přesně tohle sem totiž potřeboval. Potřeboval sem si doopravdy promluvit o tom, co mezi náma je, bude a za určitých okolností nemůže fungovat. 

Celej ten rozhovor sem probrečel. Bylo to vážně zoufalý. Stejně jako předešlý dny, kdy sem byl v absolutní nevědomosti o tom, co se s náma bude dít. Svym způsobem to bylo vyvrcholení všeho. No, možná sem jenom podvědomě vyžadoval další dávku Vicodinu, kterej mi dal den předtim kvůli bolesti zubu. 

However - můžete jenom kejvat souhlasně hlavou, říkat "Yes, you're right ..." a celej ten teatrální večer zakončit alespoň perfektním sexem. Protože měl opravdu pravdu. 

Když bylo po všem, řekl sem si, že si zapamatuju všechno, co mi řekl. To ale nebylo jednoduchý, bylo toho dost. Napsal sem proto základní manuál a došel sem k závěru, že každej by měl od svýho muže nějakej mít. 
Přepíšu ho sem v originálním znění, jsem línej ho překládat. Anglicky nemluvící ať mi prominou a použijou Google Translate. V ten moment, kdy česky mluvíte asi jednu osminu dne mi to přišlo normální.

Keep in mind:
- He's not fucking cheating you.
- Lot of messages - lot of friends. Keeping him away from friends is ridiculous. And pointless.
- Lot of messages - lot of work to do. Keep his work in respect! It's the reason you can afford expensive dinners and that gorgeous view at Prague castle.
- If he's not answering - he probably sleeps. Or works. Or he's with friends. He's independent person with his own life, too.
- Be respectful.
- Don't be like a freaking stalker. It's kind of childish.
- You're fucking adult person. Act like this. Be patient. Don't do important decisions without proper thinking.